loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 98 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
 
نسترن ۲۲ در دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 21:00:35 نوشت:
 
↯↯↯ دلم میخواد یهویی

 ↙یه روز تو خیابون
♝ یه ماشین ♝
 ♪صدای اهنگ ♬
♯ یه برخورد
 یه ضربه↘
 ☜ صدای افتادن رو زمین
   ↫ خون
  ↫ بیهوش بودن
 ↫ صدای امبولانس
 ↫بیمارستان
↺چهره ناامید دکترا
 ⚅ یه پارچه ی سفید
 
 ☜  تمام
☂Mester AM Ali☂ در دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 20:11:21 نوشت:
 
بی پروا و بی ریا و بی غم در دنیا --- بی درد و بی منت و بی حیا در صفا

گویند هرکسی را درد ده  درمان نیز هم ---  درمان درد نسیت  در این عالمچرا

موجود بی غم همی نشود یافت --- پس غم عالم مخورتو که خورد غم ، دنیا
☂Mester AM Ali☂ در دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 20:10:43 نوشت:
 
هر چه شاعر خواست یک شعری گوید نشد -- در باب درد بی عقلی ادمها  چنیین نشد ---

سادگی و زود باوری و احساس زود گذر--- این یک غصه شاعر بود اما پایانی برای این نشد ---

هرچه خواست فکرش را مشغول نکند نشد --- اخرش خود را نابود کند شاید همین شد
☂Mester AM Ali☂ در دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 20:09:46 نوشت:
 
دنیا یک قصه یک غصه بازی روزگار - مرگ را چه زود بینی جلو  چشم دار--

چپ و راست را بین مسیر صراط را یاب - خواب بود این زمان گذشت گشتی الان خوار
ملیسا12 در دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 17:12:14 نوشت:
 
خوشبختی یعنی:

من , تو , پارک....

من , تو , بستنی...

من , تو , دنبال بازی...

من , تو , رقص...

من , تو , لاک...

من , تو , فیلم...

من , تو , زیرچشمی نگاه کردنا...

من , تو , قربون صدقه رفتنا....

من , تو , حسودی کردنا...

من , تو , اخم کردنا....

من , تو , بغل...

من , تو , دیوونه بازی...

من , تو , غذا...

من , تو , تولد...

من , تو , شهربازی...

من , تو , لوس بازی...

من , تو , دریا...


من , تو , عکس...

خوشبختی یعنی:

من و تو ... تمامـــــــــ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 592
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 783
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 45,904
  • بازدید کلی : 335,710
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ