loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 584 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

عکس دخترانه فانتزی .Judy.

مــــن دخــــتر شدم…

تا با تــــمام وجودم عاشـق یه نـــفر باشم، فقط یه نفر…
من دخــــتر شدم…

تا با احســاسات قشــنگم آرومــش کنم…
من دخـــــتر شدم…

تا تکــــیه گاه خســــتگی های یه مــــرد باشم…
من دخـــــتر شدم…

تا به یـــه نوزاد زنــــدگی ببخـــــشم…
به ســـلامتی دخــــترای سرزمینــــــم،

….

 

 

 

 

 

.

جهـــــان را

بـــدون ناخن های لــــاک زده

بدون کفــــش های پاشنـــه بلند

بدون النگــــو

و بدون گل ســـر

تصور کن

خــــدا دختـــر را آفـــرید

دخــــر

جهــــان را برای خـــــدا

زیبــــاکرد…

.

 

 

 

.

مَن از نَســــل لِـــــیلی ام…
مَن از جِنـــس شــــیرینَم…
مَن دُخــــــترم…
با تمام حساســـیت های دُخترانه ام…
با تَلنگری بارانـــی میشوم…
با جُـــــمله ای رام میشوم…
با کَلـــمه ای عــــــاشق میشوم…
با پُــــــشت کردنی ویــــــران میشوم…
به راحَتی وابَــــــسته میشوم…
با پیــــــروزی به اُوج میرسم…
هنوز هم با عروسَـــــــکهایم حَرف میزنَم…
هنوزم هَم برایِشان لـــالـــایی میخوانَم…
من دُخـــــترم…
پُر از راز…
هرگز مرا نَخواهی دانِــــست…
هرگز سَرچِشــمه اَشکــــــهایم را نمی یابی…
هرگز مرا نِمیفَــــهمی…
مَگر از نَـــــــسلم باشی…
مَگر از جِنــــسم باشی…

.

 

 

 

 

 

 

 

 

.دختـــــرم،تــــاج سرم
من و تــــو
هر دو ز یکـــــ
  آغازیــــم
تو همان مـــــادر فرداهایـــی
من همان دخـــــتر
دیــــروزینم
نقشه
ی کهـــنه ی دیروزی مــن
نقش
فـــردای تو نیستــــــ
خوبــــ مـــیدانم من
با همیــــن
چشم
نباید به جهانــتــــــ نگریستـــــ
کــــاش میدانستـــــــی
مادرتـــــــ با همه

هم نســــلانش

بذرهـــــای بدوی میپاشید
تا تو با آن پسر همســایه
هر دو

یکســـــان
و برابر باشید
تا اگر
ســاده سلامش کردی
کس نگوید که عجـبــــــ
عاشـــق بود!
برسی تا به
نهــــایتـــــ
تا بدان قلــــــه ی اوج
که تـــو را
لایــــق
بود
منع تصویر نگـــــردی هرگز
نه به سبک و مدل
ترسیمتـــــــ
نه خدا ناکرده
سر اعلامیــــه ی ترحیمتــــــ!
آرزویم
اینستـــــــ
که در آییـــنه ی فردایی تو
نه تو
حـــــوا باشی
و نه شویتــــ
آدم
همه انســـــان باشـــیم
و من آن مادر دیـــــروزی نه
که همان دخــــتر امروز شوم
و بر این فاصــــــله ها
با قدمهـــــای تو
پیـــــروز
شوم

 

 

 

 

 

دخترانه فانتزی gIRLY-m

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 591
  • بازدید سال : 45,712
  • بازدید کلی : 335,518
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ