loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 111 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (1)

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم

به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

برچسب ها عهد عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آهنگ خونه در تاریخ 1394/04/04 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام تبادل میکنین؟؟
لطفا لینکم کنین و خبر بدین
ممنون
پاسخ : سلام
لینک شدید♥


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 45,445
  • بازدید کلی : 335,251
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ