loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 153 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

  مـــن یه دخترم

  اگه خودمو لوس نکنم

  اگه باهات قهر نکنمو ناز نکنم

  اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دوونه نشم...

  اگه از نظر دادنات خوشحال نشم

  اگه بخاطر تو بخودم نرسم

  اگه سر به سرت نزارم

  اگه برات گریه نکنم

  اگه وقتی پاستیل می بینم پیرهنتو نکشم

  اگه بهت نگم آقامون

  اگه برات مظلوم بازی در نیارم

  اگه از سر و کولت بالا نرم

  اگه بلند بلند از هرچیزی نخندم

  اگه گوشتو نپیچونم و بگم تو فقط مال منی

  اگه وقتی کار بد کردم با ترس بهت نگم

  اگه لجبازی نکنم

  اگـــــــــــــــه ......

اون موقع تو دیگه دیوونه و عاشقم نمیشی!!

تو عاشق اینی که من یه خانوم کامل باشم،خانوم تو...

 

 


امـــــــا...

تو پــســری

  اگه برام غیرتی نشی

  اگه روم حساس نباشی

  اگه ته ریش نداشته باشی

  اگه باهام مهربون نباشی

  اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

  اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو..

  اگه دستمو محکم نگیری

  اگه نگی هرکاری کردی راستشو بگو تا ببخشمت!!

  اگه قربون صدقم نری

  اگه نگرانم نشی

  اگه بهم نگی عروسک من..

  اگه نگی من مهمم

  اگـــــــــــه...

اونوقت من عاشق و دوونه تو نمیشم

من تو رو مرد میخوام!!مرد خــــــــــودم...

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 45,457
  • بازدید کلی : 335,263
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ