loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 146 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

خدایا من دارم تاوان کدوم گناهم رو پس میدم؟؟؟

آهان اون گناه؟

حله!ردیفه!

ببخشید مزاحم شدما.اونو یادم رفته بود...!

 

 

من هروقت تنها مسافر تاکسی باشم، جوری به ملت نگاه میکنم

که انگار تاکسی در بست گرفتم...

 

 

کسایی که عینک گرد میزنن بهد فک میکنن شبیه جان لنون شدن

نمیدونن شدن شبیه گربه نره تو پینوکیو...!

 

 

بابام به مامانم گفت چایی میخوری برات بریزم؟؟

مامانم میگه:آره عزیزم دستت درد نکنه

بابام به من میگه:پسرم بلند شو دو تا چایی واسه منو مامانت بریز بیار...

 

 

خواهر زادم که شیش سالشه، دیروز گریه میکرد براش تبلت خریدن!

من بچه که بودم یادمه سه ماه گریه میکردم تا برام شمشیر پلاستیکی بخرن!!

بعدشم با همون منو میزدن!!

 

 

یه بار سره کلاس خوابم برده بود.

استاد اومد بالای سرم گفت خوابیدی؟؟؟

هول شدم گفتم نه استاد دراز کشیده بودم!!!

 

 

اگه تو موقعیتی گیر کردین که یکی خواست شمارو بکشه

زودی بگین:

بکش ، بکش راحتم کن، معطل چی هستی؟د یالا لعنتی!

این واکنش توی همه فیلما امتحانشو پس داده!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 183
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 417
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 45,729
  • بازدید کلی : 335,535
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ