loading...
جوک جدید|سایت تفریحی گمرک بلاگ|اس ام اس جدید|طراحی گرافیکی
آخرین ارسال های انجمن
پوریانوعی بازدید : 144 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

تا آنجا که نفس در سینه است.یک نفس دوستت دارم

تا آنجایی که دنیا هست و من زنده در این دنیا دوستت دارم

تا اوج آسمان.به رنگ عشق"به رنگ روشنایی ها...

تا آنجایی که کسی نمیبیند.تا آنجایی که کسی نمی آید.دوستت دارم

و از نهایت بی نهایت می گذرد.نه شبیه لیلی و نه مثل مجنونه قصه ها

لیلی و مجنون ها می آیند ومیروند در این روزها هر کسی ادعای دیوانگی دارد در این دنیا...

من نه مجنونم نه فرهاد تو من هستم عشق بی همتای تو من برای توام و تا ابد در قلب تو...

ما برای هم زنده ایم نه به عشق دیگران این حکایت همیشه می ماند در عشقمان...

وآنکه ادعا کرد عاشق است و دل زد به دریا. رفت به سوی آن دنیاها

هنوز هم نمیفهمد معنای واقعی عشق را من عاشق شدم و یک قدم پا گذاشتم...

همه ی گذشته ها را جا گذاشتم تا رسیدم به تویی که همین سوی دنیایی

""در کنار همین ساحل تنهایی""

با تو رسیدم  تا انجایی که دلهایمان به آرامش میرسند...

قلب هایمان طعم واقعی با هم بودن را می چشند...

نه در اینجا تاریکی ست و نه دلهره از آنهایی که خاموشی را به همراه خود دارند...!

تا آنجایی که هیچکس جز من و تو نمیبیند...""دوســـتت دارمــــ""

حالا با آن چشمان زیبایت عمق قلـــب مرا ببین تا کجاها...

___دوســــــــــتت دارمـــــــ___

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیدوارم در سایت تفریحی گمرک بلاگ خوش بگذره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مدیران گمرک چت به نظر شما خوش اخلاق و با محبت هستند؟
    گمرک چت محیط خوبی برای کاربران مجازی میباشد؟
    سایت تفریحی گمرک بلاگ سایت خوبی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 888
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 317
  • بازدید سال : 45,438
  • بازدید کلی : 335,244
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ